هشدار
لایسنس خطا: اطلاعات لایسنس یافت نشد لطفا جهت فعال سازی لایسنس محصول به پیشخوان وردپرس مراجعه فرمایید.
خرید محصول از سایت راست چین
******************لایسنس فعال نشده است****************** درباره ما - ابداع سازه جی | تولیدکننده سوله، ساخت جرثقیل سقفی، ساخت اسکلت فلزی، ساخت سازه فلزی در اصفهان

درباره ما >> >> >>

آشنایی با شرکت ابداع سازه جی

آشنایی با شرکت ابداع سازه جی

شرکت ابداع سازه جی  از سال 1379 فعالیت صنعتی خود را با نام سازه های فلزی خدامی در زمینه ساخت سوله و سایر سازه های فلزی شروع کرد .
از سال 1387 با همکاری و ادغام شدن با شرکت فنی مهندسی، فعالیت خود را تحت عنوان ابداع سازه جی در زمینه ساخت و نصب انواع سازه های فولادی اعم از ساختمان های فولادی،سوله های صنعتی، جرثقیل سقفی ،پل فولادی، تجهیزات صنعتی و … ادامه داده است .
شرکت ابداع سازه جی با بهره گیری از کادر فنی مهندسی با دانش و کارآزموده و استفاده از پیشرفته ترین و بروز ترین امکانات و تجهیزات مطابق با استانداردهای جهانی، آماده همکاری با کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی، سازمان های دولتی و خصوصی،کارخانه جات تولیدی، صنایع سبک و سنگین و … در زمینه طراحی ومحاسبات،تهیه نقشه های کارگاهی (Shop Drawing) ، ساخت و نصب انواع سازه های فولادی میباشد.
 فضاهای تولیدی و اداری :
 شرکت ابداع سازه جی واقع در شهرک صنعتی بزرگ شرق (سجزی) استان اصفهان، هم اکنون در فضایی مسقف به مساحت 12000 متر مربع جهت برش، مونتاژ،تکمیل کاری، جوش، تمیزکاری و دپوی قطعات،فضایی مسقف به مساحت 4000 متر مربع جهت سندبلاست و رنگ آمیزی قطعات و 3000 مترمربع فضای اداری و محوطه در حال فعالیت است .

  • طراحی مقاوم،سبک و اقتصادی سوله های صنعتی، ساختمانهای فولادی و جرثقیل های سقفی منطبق بر مقررات ملی ساختمان ایران و آیین نامه های بین المللی با استفاده از نرم افزار های Etabs,Sap,Safe و …  توسط واحد طراحی و محاسبات .
  • تهیه نقشه های کارگاهی با استفاده از نرم افزار Tekla Structures جهت افزایش دقت و کیفیت ساخت و تهیه کارت برش ورق ها با کمترین پرت ممکن توسط دفتر فنی مهندسی .
  • مونتاژ، جوش، سندبلاست و رنگ آمیزی قطعات مطابق با استانداردهای بین المللی و کنترل توسط واحد کنترل کیفیت .
  • تهیه برنامه زمان بندی ساخت و نصب جهت انجام به موقع پروژه طبق مدت قرارداد و جلوگیری از به وجود آمدن تاخیرات در پروژه توسط واحد کنترل پروژه.

لیست امکانات وتجهیزات بخش ساخت :

لیست امکانات وتجهیزات بخش ساخت :

اهداف و چشم انداز :

اهداف و چشم انداز :

شرکت ابداع سازه جی سازنده انواع سازه های فولادی با هدف اصلی رضایتمندی مشتریان و بهبود مستمر و در راستای مشارکت در رشد و توسعه صنعتی کشور دارای اهداف و چشم انداز های زیر است:

  1. کسب اطمینان مشتریان و ایجاد اعتماد برای آنان
  2. انجام به موقع تعهدات به عنوان سرلوحه فعالیت های شرکت
  3. تلاش در جهت شناسایی عوامل موثر بر کیفیت تولید محصولات و سیستم کیفیت همراه با بهبود مستمر آنها
  4. آموزش و ارتقا دانش فنی و کیفی کارکنان(که سرمایه های اصلی شرکت محسوب میشوند) و ایجاد فرهنگ خودباوری در جهت ارتقا کیفیت کلیه امور شرکت .
  5. حفظ و گسترش بازارهای داخلی و تلاش جهت اخذ پروژه های بین المللی بیشتر
فهرست